dimecres, 17 de novembre del 2010

Pulseres de formes

Hola a tots/es!!!!  Avui faig el primer comentari del meu bloc: LES PULSERES DE FORMES.


Les pulseres de formes són ara l'última moda per tot Catalunya! Nens i nenes en compren a tots els quioscos, però, als xinos valen menys i són, a vegades millors!! Per exemple, de 3 colors junts, etc.


Jo, que sóc un nen, en colecciono, i en tinc que molen un munt! :) Però sobretot en col·leccionen nenes, tot i que també nens, perquè jo en col·lecciono!


Bueno... M'en compraré més per tenir-les totes!!!


Adéu! :)

9 comentaris:

  1. Hey!! a mi tmb ma agregat una k no conec k es diu sandra te 14 anys i nse k mes.
    Me pensava k era una nena del meu cole pero no te 14 anys jajajaja
    buenu dew!!
    PD: El julio no sentera jajajaja!!

    ResponElimina
  2. ja!!!! Ki es la Visca Catalunya la Sandra???

    ResponElimina
  3. no
    es k al meu blog posa seguidors: i surt 4 persones k conec i la tal sandra k te 14 anys
    la visca catalunya nse ki es pro nmes te dic k si et posen de seguidors gen k no coneixes es normal pq jo tmb en tinc 1

    ResponElimina
  4. ola joan soc una amiga de la nuria cardiel i la veritat comprar les pulseres als xinos no es molt bona idea pk no son de bona calitat i es trenquen molt rapid i això es llençar els diners a la brosa, i a la meva classe hi ha mes nens que nenes que porten aquestes polseres.

    ResponElimina
  5. ei! tinc 49 pulseres (les acabo de contar! jaja) i 2 pakets dels xnos! me ne comprat un paket normal i un una mica raru... (nse akell xinu mels a donat) buenu dew k vai a musica!

    ResponElimina
  6. aixi magrada montserrat tens tota la rao! :)

    ResponElimina
  7. ei!! acabo de veure k as comentat! jaja
    ara escriuras allo de la lady gaga?? xD

    ResponElimina
  8. jo tic al blog privat escrivin xD
    bueno ja no pq ara me ne danar dew!!

    ResponElimina
  9. haha xd qin mun de genn
    laltre dia van di per la tele q algunes eren verinoses..:s

    ResponElimina